Indtast søgeord

English Danish Dutch German Italian Spanish Icelandic

Gratis spinning på mandag den 28. februar

Vi har lavet en aftale med HGF om lån af spinning lokalet på mandag d. 28. febr. kl. 16.45-17.45.

Klubbens medlemmer kan derfor få én times gratis spinning med instruktør. Børn/unge har fortrinsret hvis alle pladser bliver optaget. 

I skal gøre som følger:

1. Tilmeld jer til Steffen Lerche ( Denne emailadresse er beskyttet mod programmer som samler emailadresser. Du skal aktivere javascript for at kunne se adressen. , eller tlf 6021 8696): 
    • Antal personer, voksen/barn
    • Tilmelding senest søndag den 27. februar
  2. Møde op omklædt i spinninglokalet - over svømmehallen - mandag d. 28 kl. 16.15 (ca. 30 min før timen starter så vi kan justere cykler)
    • Mød gerne op med cykelbukser og cykelsko hvis du har dette (ellers blot hvad du plejer at cykle i - men rene sko)
      • Pedalerne passer til alm. Look og alm. SPD klamper - jeg har ekstra klamper hvis behov (venligst ring hvis jeg skal medbringe)
    • Dine sko skal være rengjort under bunden
    • Husk ekstra håndklæde (du kommer til at svede undervejs)
    • Husk drikkedunk
  3. En kage vil vække stor begejstring efter træningen - hvis nogen vil bage, så skriv til Steffen.
Vi håber så mange som muligt har lyst til at være med - det betyder intet hvis du ikke har cyklet i vinter - her kan alle være med og det er sjovt.