English Danish Dutch German Italian Spanish Icelandic

Motionsinfo

Hej motionister,
Selvom vejret siger slud, regn og kulde, ja så siger kalenderen at vi nærmer os sæsonstart med hastige skridt.

Vi har første træningsdag lørdag den 21. marts. Vi starter kl. 10.00 fra klubhuset og vi deler os i tre hold som kører hver sin rute i hver sit tempo. Efter turen er der suppe i klubhuset.

Søndag har vi så premiere på Favrskov Gruppetto. Vi starter fra klubhuset kl. 10 og kører en tur på ca. 30-35 km, med indlagt pause.

Efter sæsonstart køres der så hver tirsdag og lørdag samt søndag.

For at få alt dette til at gå op i en højere enhed og for at få noget afveksling i turene, vil vi derfor opfordre så mange som muligt af jer til at melde jer som kaptajn.

Jeg har derfor lavet en lille kalender som er vedlagt. På denne kalender kan man let gå ind på den enkelte træningsdag og skrive sit navn på ud for den gruppe man ønsker at lede den pågældende dag.

Når jeg har fået jeres svar tilbage sørger jeg for at få koordineret kalenderen. I får derfor besked tilbage med en opdateret kalender.

Jeg vil gerne have jeres svar inden torsdag den 19. Marts.

Hammel CK Motion Kalender 2009.doc

Med venlig hilsen

Benny Hagelskjær
Hammel Cykle Klub Motion

Info om diverse løb:

Tour de Grindsted

Lørdag den 2. maj 2009. Tilmeld på HCK inden den 19/4.

58km kr. 100,- Start kl. 11.30
125km - 150,- - 09.30
180km - 200,- - 08.00

Der sendes af sted i hold og der kan IKKE tilmeldes på dagen.

Grejsdalsløbet

Søndag den 10. maj 2009. Tilmeld på HCK inden den 19/4.

85km kr. 85,- Start kl. 10.45
130km - 125,- - 09.30
173km - 165,- - 08.45
200km - 190,- - 08.00

Der sendes af sted i hold af 50 mand med 3 min. mellemrum.

Tre dage i Harzen

21.-24. maj 2009. Tilmeld på HCK inden den 7/4.

Anders og Peter vil guide jer rundt i det smukke bjergrige område.
Hotellet ligger i Bad Lauterberg og hedder Panoramic.

Et 4 personers værelse koster kr. 1685,- for 3 nætter. Prisen for den enkelt afhænger af hvor mange der tilmelder sig, men ca. 450,- pr. mand. Inkl. i prisen er sengetøj og linned, håndklæder og rengøring. Der er en lille kurskat som betales på stedet.

Claude Criquillion - La Roche de Ardenne.

Lørdag den 29. august 2009.

For bestilling af mobilhomes tilmeldes inden den 1/5. To nætter i mobilhome til 4 personer kr. 1200,-

170km EU 34,- EU 6,- ekstra på dagen.
98km - 17,- EU 6,- ekstra på dage.

Tjek www.velomediane.com for info og online tilmelding.